13 september, 2012

Update

Hoi, vorige week is school weer begonnen en ik ben echt heel erg druk met school waardoor ik weinig tijd over heb om te bloggen, heel jammer. School begon en we konden gelijk weer vol aan de bak. Toch vind ik het wel leuk wat we moeten doen. De vakken die ik nu heb zijn: marketingcommunicatie, overtuigend communiceren en project klantenbinding. Bij overtuigend communiceren hebben we iedere week een 24 uursopdracht. Vorige week moest ik 2 advertenties schrijven en opmaken, en een vacaturetekst schrijven. Deze week moest ik een folder maken! Hele leuke maar wel pittige opdrachten!

Als ik de eerste weken weer gehad heb en de drukte voorbij is zal ik vast wel weer meer aan bloggen en fotograferen toe komen. Hier wat foto's van m'n #1 fotomodel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten