27 december, 2012

Busy, busy, busy

Hoi allemaal! Iedereen weer bijgekomen van kerst? Ik werd vanochtend wakker en dacht: 'Noooooooo'. Kerst is voorbij en dat betekent dat ik weer aan de bak moet voor school. Ik kan niet eeuwig in ontkenning blijven. Dus: ik ben lekker bezig met mijn projecten voor school. Deze vakantie staat er een hoop schoolwerk op de planning maar ik probeer tussendoor zoveel mogelijk leuke dingen te doen. Vanavond ga ik met twee vrienden en een vriendin uit in Arnhem! Ik ben nog nooit in Arnhem uitgeweest maar het beloofd een mooie avond te worden, ben benieuwd!

Daarnaast heb ik heel erg veel zin in oud & nieuw. Ik zou nog graag een leuke top willen scoren maar ik denk dat dát niet meer gaat lukken, helaas. Met oud & nieuw ga ik tot 12 uur gezellig oliebollen eten en wijntjes drinken met familie. Daarna gaan we (my boyfriend and I) met een ander couple het dorp in naar een oud&nieuw feest in Hollewout. Wat gaan jullie doen met oud&nieuw?

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten