05 december, 2012

Heerlijk avondje is gekomen...

Hoi allemaal!

Een week vol Sinterklaas! Afgelopen zondag heb ik thuis met mijn vader, moeder, zusjes & aanhang Sinterklaas gevierd. Een avond vol gezelligheid, gelach en kadootjes. Alle gedichten waren weer geweldig. Ik heb een luchtje van Replay, gevlochten hart, cupcake vormpjes, bakboekje en bakspullen gehad! Me like.

Vandaag ben ik met mijn vriend en zijn gezin naar de bioscoop geweest (Madagascar 3) en daarna hebben we lekker gegourmet. Ik mag nu wel even snel gaan douchen want ik stink..

En om het af te maken ga ik dit weekend met mijn vriend z'n familie naar Centerparcs waar we op vrijdag Sinterklaas gaan vieren! Morgen moet ik nog even snel het gedicht afmaken, gelukkig heb ik de cadeautjes al binnen.

Al met al een heel geslaagd Sinterklaasfeest dit jaar. Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten