03 januari, 2013

3th of January

Jaaaa, vanavond begint 'Wie is de Mol'. Love that programme! Samen met m'n moeder en m'n zusjes kijken we elk jaar fanatiek. 'Dit is wel heel verdacht, té verdacht', 'Ik weet het zeker, hij is de mol!' Zo gaat het dan bij ons. Ik heb even de kandidaten bekeken en Tim (a.k.a Gerrie uit New Kids) lijkt me het leukst, al kan je dat van tevoren natuurlijk niet weten.

Verder heb ik vandaag vrij weinig gedaan. Ik ben druk geweest met school en heb naar campings gekeken. Mijn vriend en ik willen met zijn én mijn ouders mee op vakantie, het is ieder jaar nog gelukt dus ik denk dat het dit jaar ook wel gaat lukken.

Morgen ga ik naar de Ikea en ik ben van plan Ribba fotolijsten te kopen. Ik heb er nu al 1 op m'n kamer en dat is dus het begin van mijn photowall. Op Pinterest staan een paar hele mooie voorbeelden die ik jullie wil laten zien.

De lijsten van de eerste foto zijn ook daadwerkelijk de Ribba fotolijsten van Ikea. Zelf heb ik een witte lijst. Je hebt een heleboel leuke formaten, nu alleen nog kleurrijke foto's en mooie teksten uitprinten! Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten