23 januari, 2013

To do list

Hoi allemaal! Ik zit nu nog midden in mijn tentamens (bleh) maar volgende week heb ik lekker vrij! Ik ben al de hele tijd aan het fantaseren wat ik in deze vrije week allemaal voor leuks ga doen dus hier komt het:

1. Naar de Primark
De afspraak voor de Primark is al gemaakt, ik ben benieuwd of ze leuke dingen hebben. Ik ga de nieuwe Primark in Almere uitproberen! Ik hoop dat deze net zo bevalt als Zaandam.

2. De film 'Magic Mike' kijken
Ik wil deze film al heel lang zien (dankzij Channing Tatum's body) maar het is er steeds niet van gekomen. Nu heb ik hem laatst gedownload maar mag ik hem van mezelf pas kijken als de tentamens over zijn...

3. DIY's maken van Pinterest
Op Pinterest staan een aantal te gekke DIY's die ik graag een keer wil proberen. Nu dacht ik: in mijn vrije week heb ik alle tijd om ze een keertje uit te proberen.

4. Foto's uitzoeken en printen voor mijn nieuwe fotolijsten
Ik heb laatst in een post geschreven over mijn nieuwe fotomuur en -lijsten. Ik moet daar alleen -nog steeds- mooie foto's voor uitzoeken en printen. Daarnaast ga ik misschien wel even naar de Ikea om nog meer lijsten te kopen!

5. UITSLAPEN
De afgelopen weken na de kerstvakantie ben ik telkens vroeg opgestaan om te leren, te leren en nog meer te leren. Nu heb ik het wel verdiend om lekker uit te slapen, naar beneden te strompelen in m'n PJ's en lui voor de tv te liggen. Dat moet natuurlijk niet de hele dag voorkomen want dan krijg ik de rest van m'n lijst niet gedaan!

Heeft iemand van jullie nog goede ideeën? Let me know! Liefs, x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten