06 februari, 2013

Must see: The Impossible

'Wow, The Impossible is echt een mooie film, die moet je zien!', zei m'n zusje nadat ze de film had gekeken. Ik ben blij dat ze me op deze film wees want het is écht een mooie film. Ik ben de film gaan bekijken in de bioscoop met een vriendin en omdat ik hem zo mooi vond heb ik hem gister nog een keer bekeken met m'n teamies!

De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal dat plaatsvindt tijdens de tsunami in Thailand op tweede kerstdag in 2004. Maria en Henry gaan met hun drie zoontjes Lucas, Thomas en Simon op vakantie naar een resort aan zee. Op tweede kerstdag komt de tsunami op hen af. Wat er dan allemaal gebeurd kan ik natuurlijk niet vertellen, dat moeten jullie zelf zien! Anders verpest ik het hele verhaal!

Tip: bring your tissues, want het is echt een emofilm waarbij je zeker een traantje moet wegpinken (ik in ieder geval wel). Zijn jullie van plan de film te gaan kijken of hebben jullie hem al gezien? Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten