18 juni, 2013

End of times

Hola! Vandaag had ik mijn laatste 'tentamen', een presentatie om ons magazine te verantwoorden. Gisteren had ik een schriftelijk tentamen (mijn enige) en de afgelopen weken heb ik verschillende dossiers ingeleverd. Als het goed is, heb ik nu vakantie. Behalve als ik herkansingen heb, maar dat weet ik nog niet. Daarnaast had ik vandaag een sollicitatie, naast mij waren nog 3 sollicitanten, ik ben benieuwd of ik de stageplek krijg. Het zou wel echt superfijn zijn zo voor de vakantie.

Het is echt ongelooflijk hoe snel m'n opleiding voorbij vliegt. Ik ga alweer naar m'n derde jaar, wauw. Voor ik het weet ben ik al aan het afstuderen. Misschien moet ik me maar eens gaan bedenken wat ik daarna wil doen, misschien een master?! I don't know, dat beslis ik dan wel weer. Eerst maar eens die stage regelen!

Nu kan ik gaan genieten. De boeken kunnen de kast in en ik kan mijn geld gaan opmaken aan winkelen, terrasjes en lekkere lunches met vriendinnen. Liefs!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten