02 juli, 2013

Shoplog

Hola! In mijn vorige artikel heb ik jullie laten zien wat ik graag nog wilde hebben voordat ik op vakantie ga. Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met online shoppen en zijn er wat leuke dingetjes binnen gekomen. Daarnaast komt er deze week ook nog wat binnen van Nelly.com en Zalando!





























| Zonnebril, €9.95, Pieces | Hey Top, €9.99, Bershka | Milla Top, €21.95, Vero Moda |

Gister heb ik mijn laatste cijfer binnen gekregen van dit jaar. Helaas een herkansing. Toen m'n docent vertelde dat ik alleen de spelling van één artikel moet verbeteren was dat een opluchting! Ik hoef gelukkig niet veel te verbeteren, happy me. Ook heb ik vandaag te horen gekregen dat ik een stageplek heb voor na de vakantie, I couldn't be more happy. Gelukkig is dat nog geregeld voordat ik op vakantie ga, en kan ik met een gerust hart (en nieuwe kleding) op vakantie! Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten