09 september, 2013

Birthday Wishlist

Deze maand word ik twintig (!) jaar. Twintig, wauw. Het klinkt zo oud! Als ik vroeger over iemand van twintig jaar nadacht, vond ik diegene heel volwassen en groot! Groot ben ik sowieso niet, volwassen een beetje, maar twintig word ik zeker weten.

 Met de herfst in aankomst heb ik een aantal leuke cadeautjes opgezocht die ik wel graag wil hebben, oftewel een 'Birthday Wishlist'.






















Zoals je ziet zijn de kleuren al heel herfstig. Het telefoonhoesje had ik graag in een beige/grijsbruin lederen kleur gewild, alleen zijn er heel weinig pouch (insteek) hoesjes te vinden voor mijn telefoon, de Sony Xperia Z. De sjaal vind ik echt heel mooi, net als de tas en de schoenen. De rest zijn meer gadgets die ik goed kan gebruiken!

1. Ennike Bag | Pieces | Sarenza.nl | €45,00
2. Slip Pouch Black | Roxfit | Bol.com | €18,50
3. Reader Cover | Sony | BCC | €35,00
4. Trible Scarf (Aztek) | Pieces | Pieces.nl | €19,95
5. Koptelefoon | Sony | Bol.com | €29,99
6. Booties | Timberland | Sarenza | €175,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten