30 oktober, 2013

Some new buyings

Let's make some photo's while there's a storm going on... Niet echt slim, i know! Maar er is een goede foto uitgekomen, naast alle verwaaide foto's. Ik heb weer wat nieuwe kleding gekocht, waar ik heel blij mee ben.
De sjaal is van Pieces en kocht ik voor €15,- euro, ik hoefde maar €5,- te betalen dankzij een cadeaukaart. De trui komt van Only en was afgeprijsd van €15,- euro naar €12,95. Het Peplum-rokje kostte €20,- in plaats van €26,- euro. Het zwarte bont jasje kocht ik in de sale voor €35,- bij Vila. Ik wilde dit jasje al heel graag hebben maar vond hem steeds te duur, dat kwam dus goed uit. Het grungy shirt van de Vero Moda kostte €15 euro in plaats van €30. 

Ik heb dus bijna alles in de sale gekocht, wat me normaal nooit lukt. Soms heb je een beetje geluk nodig! Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten