15 oktober, 2013

Zoeva Brushes

Op aanraden van een meisje van stage ga ik Zoeva Brushes kopen. Oké, de echte beauty goeroe vind ze vast niet duur, maar ik vind ze best prijzig en heb daarom besloten met drie kwasten te beginnen. Ik ga voor de echte basic kwasten: een foundation brush, powder brush en eye blender.














De brushes hebben hele leuke namen!

1. Foundation brush 'Strike a Pose' | Zijdezachte allrounder
2. Powder brush 'Velvety Finish' | Super zachte poederkwast voor een zachte applicatie.
3. Eye blender 'Turning lines into Curves' | Oogschaduw blender met zachte haartjes voor de perfecte make-up finish.

Ik ben benieuwd of ze écht zo goed zijn als wordt gezegd. Ik zal er een artikel over schrijven wanneer ik ze binnen heb! Laat me jullie mening weten over de Zoeva brushes! Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten