10 november, 2013

Instagramming

Sorry voor mijn afwezigheid. I'm so busy! Ik dacht: misschien is het leuk jullie mijn maand oktober in Instagram foto's te laten zien. Dus bij deze:

Mijn tickets voor het concert van Justin Timberlake. Is it April already?

 Cute little space in my room. Mijn witte trap met make-up spullletjes, kaarsjes en andere prulletjes.

Lauren Oliver, Requiem. Perfect om dit op een regenachtige zondag te lezen.

Acting crazy after a hard day of work. Samen met m'n collega & friend Jasmijn. Na zo'n lange, drukke dag kun je soms niet anders.

Even poseren samen met m'n vriendinnetjes Christine (l) en Mirjam. Ready to go out!

Selfie in de auto. Always wear your seatbelt :)

Prachtige lucht onderweg naar stage. Had to stop and make a picture.

Keizersgracht, Amsterdam.

Urban Outfitters.  Hier heb ik over geschreven in een andere post.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten