27 november, 2013

Margriet Winter Fair

Volgens mij had ik het nog niet genoemd, maar vorige week heb ik de hele week op de Margriet Winter Fair gestaan. Ik moest voor mijn stagebedrijf Wugly flyers uitdelen en mensen vragen hun e-mailadres achter te laten, je maakt namelijk kans op een dagje winkelen ter waarde van €100 euro. Da's niet verkeerd toch. Het 'op de beurs staan' is zwaar, je maakt lange dagen en je moet de mensen echt binnen zien te trekken. Maar de sfeer was errug leuk dankzij alle winterse lichtjes, de houten huisjes en Kerstmuziek.

Ik heb natuurlijk ook heel wat rondgewandeld op de beurs en kwam echt veel leuke stands tegen. Ik heb producten gekocht bij Rituals en bij verschillende stands vol woonaccessoires. Alvast voor Sinterklaas :) De leukste stands vond ik houdtvanjou.com en woonaccessoires.net. Misschien een kijkje waard? Verder waren er ook iedere dag optredens van bijv. Nick&Simon en Jan Smit maar ik heb daar niets van meegekregen. Als ik weer een keer op de beurs moet staan ga ik liever niet vier dagen achter elkaar, dat is echt te zwaar.

Benieuwd hoe de Margriet Winter Fair eruitzag:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten