09 december, 2013

Christmas and New Year's Eve outfit

Hoi allemaal. Kerst en Oud&Nieuw komen steeds dichterbij dus het is tijd een outfit te scoren! Hieronder wat inspiratie, voor jullie en voor mezelf. Beide outfits zou ik heel graag willen hebben maar dan moet ik nog even door sparen haha. Vooral de zwarte enkellaarsjes van Invito zijn echt ge-wel-dig!























Links is een zwart/grijze basis met rosé gouden accessoires. Rechts is een bordeaux rode basis met zilveren/zwarte accessoires. Het horloge heb ik afgelopen vrijdag van Sinterklaas gehad. Ik vind 'm heel mooi, ik heb alleen geen rosé gouden sieraden. Die moet ik nog even kopen :)

| Zwarte jurk, Costes, €45,- | Rosé gouden ketting, Follow Fashion, €14,95 | Grijze clutch, Pieces, €54,95 | Armbandje Lott, €79,95 | Oozoo horloge, Hebbedinge, €39,95 | Lipstick Maroon, Catrice, €3,99 | Grijze enkellaarzen, H&M, €25 (sale) |

| Zwarte enkellaarzen, Invito, €120 | Armbandje kruis, Pieces, €26,95 | Clutch met stenen, Pieces, €54,95 | Bordeaux rode Keylo jurk, Vila, €34,95 | Brede armband, Pieces, €12,95 | Running Wild nagellak, Catrice, €2,99 | Lipstick Natural Beauty, Catrice, €3,99 |

Welke outfit vinden jullie het leukst?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten