27 december, 2013

Christmas gift

Hoi allemaal. Fijne kerstdagen gehad? Ik in ieder geval wel! Gister hebben we bij m'n vriend tapas gegeten. We hebben wel bijna de hele middag in de keuken gestaan maar het was het waard: de tapas waren goed gelukt en iedereen heeft ervan genoten. M'n boyfriend en ik hebben elkaar ook nog een cadeautje gegeven voor kerst. Normaal doen we dat nooit maar nu hadden we daar zin in :)

Ik heb armbanden gekregen van de Zara. Mooie zilveren armbanden die bij bijna iedere outfit passen. Ik heb mijn vriend een koptelefoon gegeven waar 'ie ook heel blij mee was.






















Nu zijn de kerstdagen alweer voorbij. Het is ontzettend snel gegaan. Ik baal er een beetje van dat er bijna geen foto's zijn gemaakt van alle gezelligheid, mooie outfits en het heerlijke eten. Dan maar extra veel foto's maken met NYE! Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten