13 december, 2013

Rosé gouden sieraden

Nu ik mijn nieuwe rosé gouden horloge heb, heb ik natuurlijk ook andere rosé gouden sieraden nodig. Oorbellen heb ik genoeg, vooral kettinkjes en armbandjes zijn nodig! Hieronder wat budget proof rosé gouden sieraden. Ik zou ze allemaal wel willen bestellen :)




















1) Wishbone ketting | €5,95 | www.ohsohip.nl
2) Supertrash Arlene armband | €9,95 | www.thelittlegreenbag.nl
3) Kruis ring | €3,95 | www.sieradenkistje.nl
4) Tiny Balance Necklace | €17,95 | www.my-jewellery.com
5) Robin Hood armband | €14,95 | www.modemusthaves.nl
6) Ketting met pijl | €5,95 | www.ohsohip.nl
7) Chain necklace | €14,95 | www.shop.followfashion.nl

2 opmerkingen:

  1. Mooie sieraden, ik vind rose gouden sieraden erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa ik vind ze ook super leuk! Ik heb het armbandje van Supertrash besteld als Kerstkado voor mezelf! Je moet jezelf natuurlijk ook verwenenn hè :)

    BeantwoordenVerwijderen