11 december, 2013

Unboxing | Costes

Gister heb ik het zwarte jurkje uit mijn vorige artikel op de pas geopende webshop van Costes besteld. Vandaag werkte ik thuis aan mijn stage-opdracht toen de bel ging. Mijn Costes pakketje was binnen, yay!






















Het pakketje zelf ziet er strak uit met een mooie quote op de voorkant. Goede reminder voor wanneer je aan het passen bent! Eenmaal bezig met uitpakken kwam ik leuke kaarten en een canvastas tegen. Hoe schattig met die veertjes.























De kaarten heb ik gelijk in mijn nieuwe (van Sinterklaas gekregen) fotolijstjes op m'n kamer gestopt en de canvastas ga ik zeker ook gebruiken. Maar hoe ziet het jurkje er nou in het echt uit?




























Zo dus! Het jurkje is gemaakt van polyester en heeft een leuk motief/dessin. De naden zijn afgewerkt met nepleer en op de rug zit een rits. Ik vind 'm erg mooi alleen hij is te groot. Ik heb nu dus een kleinere maat besteld maar de jurk zelf is vrij lang en ik ben vrij kort. Dus ik ga hem morgen even passen en hopen dat 'ie goed zit!

PS. Ik heb vandaag een bestelling geplaatst bij Bestsellershop (Vila, Pieces & Vero) maar nu heb ik een of ander Kiala punt als afleveradres aangeklikt waardoor ik naar een andere plaats moet om mijn pakketje op te halen. Hopelijk kan het adres nog gewijzigd worden! Hoe stom, haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten