10 januari, 2014

Even bijkletsen

Hoi allemaal! Het is bijna weekend, ik zit nog twee uurtjes op kantoor. Volgende week is alweer mijn laatste stageweek. Die vijf maanden zijn echt voorbij gevlogen! Mijn stage heb ik afgesloten met minimaal een 8, wat nog kan oplopen tot een 8,5 (mits ik mijn stageverslag goed maak), yay! Donderdag de 16e organiseren we met alle stagiairs een laatste borrel. Ik heb een leuke stageperiode achter de rug, met de Margriet Winter Fair wel als hoogtepunt. Ik heb een hoop geleerd, veel verschillende opdrachten gedaan en leuke mensen in het werkveld leren kennen. Aankomend half jaar heb ik nog college en volgend jaar mijn minor en afstuderen. Voordat ik aan m'n studie begon leek vier jaar me echt ontzettend lang maar, heel cliché, het vliegt voorbij. Wat ik na mijn studie ga doen weet ik niet. Ik hoop een leuke afstudeerstage op de kop te tikken zodat ik daar kan blijven hangen of misschien ga ik toch maar voor een master.

Verder is één van mijn favoriete programma's weer begonnen: Wie is de Mol? Gister was de tweede aflevering en mijn moeder, zusjes en ik zijn weer verslaafd. Ik ben zelfs vanuit mijn voetbalwedstrijd naar huis gesjeest om Wie is de Mol te kijken terwijl ik normaal altijd gezellig naborrel met teamgenootjes. Wie de Mol is kan ik moeilijk zeggen, ik hoop alleen dat Freek, Daphne en Jennifer er lang in blijven en Sophie en Tygo vind ik beide heel irritant. Achja, we'll see.

Daarnaast nog exciting nieuws: mijn ouders en ik gaan een webshopje oprichten. Het idee is om woondecoratiespulletjes te gaan verkopen maar dat staat allemaal nog in de kinderschoenen. Ik vind het super leuk om een naam, pay-off en huisstijl te bedenken, dus laat ik dat eerst maar doen.

Pfoe, een hoop tekst! Ik hoop dat jullie het leuk vinden dit soort posts ook te lezen. Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten