23 januari, 2014

Spring Wishlist

Of er nog een echte winter gaat komen is nog maar de vraag. In de tussentijd ben ik alweer op zoek naar voorjaarstrends. Wat ik vooral veel tegen kom zijn (tribal) prints, street chic en urban style. Hieronder mijn wishlist! 






















1. Donzig vest | H&M | €49,95 | 2. Filuca dress | Vila | €49,95 | 3. Jeans | Vila | €39,95 | 4. Simple tee | Vero Moda | €26,95 
5. Tenni necklace | Vero Moda | €19,95 | 6. Ashley blazer | Vero Moda | €59,95 | 7. Velours broek | Zara | €25,95
8. Shade parker blazer | Vero Moda | €69,95 | 9. Cross over bag | Pieces | €19,95

Het Pieces tasje heb ik thuis liggen, ik vind het dye-effect heel vet! Volgende week ga ik shoppen dus ik hoop dit soort leuke (of precies dezelfde) kledingstukken tegen te komen. Hebben jullie al een een bepaalde stijl op het oog voor het voorjaar? Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten