07 september, 2014

Back again

Hi guys! I'm so sorry! Ik heb echt al heeeel lang niet gepost. Ik weet niet precies hoe het kwam maar ik had er geen tijd meer voor, het kwam er steeds niet van. Ik heb getwijfeld er mee op te houden maar ik mis het, dus ga ik verder waar ik gebleven ben.

De afgelopen tijd dat ik niet heb geblogd is er natuurlijk een hoop gebeurd. De zomervakantie was geweldig. Twee weekjes naar L'Estartit en daarna nog vijf dagen naar Barcelona, het was nog te kort. Ik wil daar wonen, het is er zo heerlijk.

Afgelopen week was mijn eerste schoolweek, ik ben begonnen aan mijn vierde jaar aan de HBO opleiding Bedrijfscommunicatie. Het eerste half jaar doe ik een minor, het laatste half jaar moet ik afstuderen. Ik ben afgelopen woensdag begonnen aan de minor Brand Design. Even wennen weer, een hele nieuwe klas vol studenten die ik niet ken, maar gelukkig heeft iedereen dat en raak je gemakkelijk met elkaar aan de praat.

De komende tijd zal ik proberen jullie een beetje bij te kletsen, maar dat moet wel redelijk lukken want ik heb alleen les op woensdag en vrijdag.

Veel liefs, Rebecca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten